Reklamacje i zwroty

Wadliwy towar lub niezgodny z umową (reklamacja)

Przy odbiorze przesyłki, prosimy o dokładne sprawdzenie jej stanu w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku wykrycia uszkodzeń lub rozbieżności w zawartości przesyłki, prosimy o natychmiastowe poproszenie kuriera o sporządzenie pisemnego protokołu reklamacyjnego i o kontakt z nami.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację dotyczącą zakupionego produktu, prosimy o wypełnienie dostępnego poniżej formularza reklamacyjnego oraz odesłanie go wraz z reklamowanym produktem adres znajdujący się na formularzu zwrotu przesyłanym po zakupie.

Prawo odstąpienia od umowy (zwrot)

Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej poprzez zakupy w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o złożenie stosownego oświadczenia, które może być przekazane w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, numeru konta bankowego, na które mają zostać zwrócone środki, oraz informacji dotyczących zwracanego towaru na adres wskazany na przesłanym po zakupie formularzu zwrotu.

 

Twój koszyk
Logowanie

Nie masz jeszcze konta?

Porównaj
0 Ulubione produkty
0 Koszyk
Menu