Reklamacje i zwroty
Wadliwy towar lub niezgodny z umową (reklamacja)
Przy odbiorze przesyłki, prosimy o dokładne sprawdzenie jej stanu w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku wykrycia uszkodzeń lub rozbieżności w zawartości przesyłki, prosimy o natychmiastowe poproszenie kuriera o sporządzenie pisemnego protokołu reklamacyjnego i o kontakt z nami.
Jeśli chcesz zgłosić reklamację dotyczącą zakupionego produktu, prosimy o wypełnienie dostępnego poniżej formularza reklamacyjnego oraz odesłanie go wraz z reklamowanym produktem adres znajdujący się na formularzu zwrotu przesyłanym po zakupie.
Prawo odstąpienia od umowy (zwrot)
Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej poprzez zakupy w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o złożenie stosownego oświadczenia, które może być przekazane w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, numeru konta bankowego, na które mają zostać zwrócone środki, oraz informacji dotyczących zwracanego towaru na adres wskazany na przesłanym po zakupie formularzu zwrotu.